hay bin kunduz!

Cuma günü, ben de "niye yorumlara cevap yazamıyorum yahu" diyordum ki blogger'ın da kapandigini okudum. önce çok acayip sinirlendim, "tamam yazmiyorum, lanet olsun" dedim, sonra "hergün yazicam, gündelik hayatın akışını değiştiremeyecekler" -dünyayı değiştirecek şeyler yazdığımdan değil ama (kitapti, gofretti, seyahatti, ıvırzıvır şeyler en nihayetinde)...

Neyse, böyle karışık hisler içindeyken blog'lara ulaşabilecek bir yöntem buldum (hotspot shield). hiç takılmadan açılıyor sayfalar, bu saçma kararı alanlara da göndermek istiyorum linki, bir işe yaramadığını görsün düdükler! şimdi hiçbir şey olmamış gibi devam etmeye karar verdim, tabii kararın kalkması için dilekçe, imza vs ne gerekiyorsa desteklerim ama kararın saçmalığı üzerine yazmak da saçma geliyor. ben size yakında bükreş izlenimlerimi yazarım, oradan devşireceğim yerel tatlardan bahsederim, neşemiz yerine gelir :)

resim sevdiğimiz ressam bosch'tan, the ship of fools (artık budalalar gemisi mi demeli, ahmaklar mı bilemedim. ikisi de olur aslında)

5 yorum:

elektra dedi ki...

olur mu neolitik hanımcığım? sen o gofretti dediğin yok meyve kuruları , yok makaronlar, yok sütlü barlar, yok turşular falan yazmaya başladın mı cidden bünyeye zararlı olabiliyorsun:))) demek gezi var ha? hadi bakalım güle güle git gel.
sevgiler...

şule dedi ki...

iyi yolculuklar neo :) ya ben bi de makaron tatmak istiyorum artik...

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Ahmaklar Gemisi, doğrudan bir ifade. Budalalar Gemisi daha zarif gibi. Ben, duruma uygun olarak, birinci seçeneği tercih ettim.
:))
İyi yolculuklar Neocum, güzel anılarla dön, bekliyoruz.
:)

Güneşli Günler dedi ki...

Neolitik bizim için de gez, bekliyorum anılarını ve paylaşımlarını, iyi yolculuklar.

Yesim dedi ki...

Resmi gorunce yorumsuz kalamadim, zira Bosch'u ben de cok severim. Kirmizi bayragin ustundeki hilal her zaman ilgimi cekmistir.
Sevgiler.