misafir yazar :)


neolitik hanım ankara'ya gitti, sayfayı da bana bıraktı. yine sıkıcı bir toplantı mı varmış neymiş, söylene söylene çantasını hazırlıyordu. "bana bak badem, öyle tavuk suyu çorbanın etlerini yalayıp yutmakla, yün yumaklarını karıştırmakla olmaz, ben yokken blog'la biraz ilgilen. iki satır bi şeyler yaz da sayfa boş kalmasın" dedi sinirli sinirli. "yazarız" dedim, "ne var ki bunda, patimin ucuyla yazsam seninkilerden güzel olur, zaten millet de yazılarından çok benim resimlerime geliyor naaber" (kabul ediyorum bu cümle fazla oldu ama nabayim, aylarca yedirdiği o tatsız diyet mamaların intikamı alınacak böyle böyle). e sinirlendi haliyle, "fotojenik olduğunuz kadar küstahsınız da badem hanım" diye hışımla odadan çıktı.

yalan mı, en dandik ışıkta çekilen fotoğraflarım bilem süper oluyor, o koca gözler, o anlamlı bakışlar başka hangi kedide var? bizim neolitik cadısı fotoğraflarımı yollayacakmış bir takvime, orda da yayınlansın artık bu blogun "unique visitor" sayısı tavan yapar söylemedi demeyin (evet teknolojiye hakim bir kediyim, bazen şu son moda twitter olayına girsem mi diyorum, ama ne yazıcam yahu, "yine uyudum", "yine yedim", "yine halının tüylerini, koltuğun köşesini yoldum" çok sıkıcı, uğraşamam.

bizimki dönmeden biraz şu blogları dolaşayım da işi öğreneyim, belki kendi blogumu açarım, bakalım neolitik huysuzu o zaman nerden malzeme bulucak? hem ekmekçi kız'ın bir misafiri varmış, pek hoş birine benziyor, miyaaav!

5 yorum:

nalan dedi ki...

yirim ben seni.
neolitik cadısı döndüğünde sana işkenceye devam edecek olursa gel anacım, evler barklar feda olsun sana :)
bak boşuna demiyorum hem ekmekçikıza da gideriz ziyarete neyin, anladın sen :)

Ekmekcikız dedi ki...

Fekat Badem Hanımcım,
O geçenki fiyonklu pozlarınızda ziyadesiyle asildiniz, hayran kaldım.:))

The Geçici Kayınvalide
Yumak Paşa'nın Misafirlik Annesi
Ekmekcikız
:)

elektra dedi ki...

sevgili badem,

iyisin, hoşsun ve de şuhsun. caziben su götürmez. benim gibi zamanında 6 kedi nüfusuna ev sahipliği yapmış ve yılmış bir elektrayı bile cezbedebilyorsun. ama annen eve döndüğünde ona de ki, yemediler...
onlar beni senin kedin olduğun için seviyorlar. sensiz ben bir hiçim.
bunları dedikten sonra, mırrrla, gurrla, ayaklarına sürün ve nedamet getir badem.
bir de annene de ki, elektra teyzem bu gece şok oldu. senin şu ana kadar keşfetmediği agatha blogunu keşfetti ve yuh bana dedi. bunu nasıl keşfetmemiş olduğuna hayıflandı. koca gece yazıları okudu ve önünde saygıyla eğildi.
bir de annene de ki, yaşgünü kutlamasını yeni gördü. çok teşekkür ediyor:)
ha senin de şevkini kırmayayım badem, denemeye devam et:)

serpil dedi ki...

Badem ablacım,
Müsait bir gününde bize de bekliyorum, biraz kuru mama çıtırdatır, sohbet ederiz.
Hörmetler.
Maviş

neolitik hanım dedi ki...

nalan,

bizimki ankara'dan döndü, -biraz daha kalsaydı keşke, ne güzel rahat rahat yiyip içiyordum- teklifin için teşekkürler, kafamı bozarsa gelirim valla mırr :)

...

ekmekçi kız hanfendiciğim,

gerçi bizim neolitik de söylemiştir, bizim cins öyle misafir diye gelir ama ortada bir bebek varsa, bu misafirlik uzun sürebilir, söylemedi demeyin. bakarsınız "geçici" olmaz hı? hürmetler, en derin saygılar valideciğim, ellerinizden öperim :)

...

elektra,

ya tamam ya, meydanı boş bulduk, neolitiğin yoklugunda biraz kalem oynatalım dedik, hemen bi azar, bi fırça maov!

kendisi döndü ankara'dan, siyami denilen sıska kedinin fotoğraflarını çekmiş, kedi fotoğrafçısı oldu çıktı sayemde, ama benim kadar güzel çıkmamış, hıh!

bu arada, neolitik agatha bloguna bir tarihte üye olmuş, ama hiç yazı yazamamış tembellikten, sen öyle güzel şeyler yazınca pek mahçup oldu.

...

maviş,

gelirim valla, yalnız kuru mamadan baydım biraz, şöyle tavuk mavuk olsa?

giderayak arsızlığı ele alan badem hanım :)