limonlu makaron, kar ve çay



bir önceki yazıda söz verdim "bitti artık yeni yıl, ıvır zıvır muhabbeti" ama tutamıycam gibi görünüyor, çünkü birazdan okuyacağınız üzere bir "yeni yıl kararı" aldım. bu yıl yapabilirsem her güne bir cümle kurmayı düşünüyorum. yani günün sonunda o güne ait bi şey karalayayım istiyorum, ne hissettim, ne okudum, ne izledim, ne yedim, neye güldüm/ağladım vs. bir tür "neolitik kaptanın seyir defteri" gibi. insanın kendi yazdıklarını üzerinden zaman geçtikten sonra okuması çok ilginç oluyor, yani bana öyle geliyor. bazen blogun ilk yılında yazdıklarımı okuyorum, bir sürü şeyi unutmuşum ya da yabancılaşmışım onları yazarkenki ruh halime.. yalnız her yeni yıl kararında olduğu gibi bunda da hafiften çuvalladım biraz, nasıl bir deftere yazacağıma karar veremediğimden henüz başlayamadım! rezalet, üç gün oldu, ortada cümle yok! gerçi ne yazıcağım da belli:
31 aralık - klasik, hindi yedim.
1 ocak - hindinin kalanı bitsin diye davet ettiğimiz arkadaşlarla hindi yedik.
2 ocak - yine hindi
3 ocak - hindi :)

şaka bi yana, yarın başlarım diyordum ama demin çay koymak üzere mutfağa gittim, kalan son makaronları da çayla yeriz, oh pek ala diye seviniyordum ki aa baktım kar başlamış, dedim tamam işte 3 ocak'ın cümlesi budur:
"kalan son makaronları koyarken mutfak penceresinden karın yağışını fark edip bir koşu sevgiliye haber vermek... kar yağdığını haber verecek birinin olması ne güzel."

not: "doğanın mücevherleri" kar tanesi fotoğrafı şu adresten: http://www.flickr.com/photos/---elisa---/3100635146/

4 yorum:

kediebru dedi ki...

ben de yılın ilk yazısını kar'a adadım :PP iyi seneler

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Neocuğum,
Yeni yılda, yeni renkli sayfa düzeni var, hem de... Güle güle kullan!

Bak, karın yağdığını haber verecek birinin olması çok güzel, ek olarak karın yağışını görmek de güzel. Bizim mahalleye kar yağmadı ki!

Köşenin Delisi dedi ki...

defter seçemediğin için 3 gün boyunca yazamamana çok güldüm :D aynı ben :D

neo dedi ki...

kediebru,

kar azıcık yağdı yahu :( şöyle lapa lapa yağan kara hasret kalıcaz yine bu kış gibi geliyor.

...

ekmekci kız,

ya aslında makaronlu logo yeni değil ama değişiklik olsun dedim, bu sarı ton da limonlu dondurmayı hatırlattı, ondan seçtim.

galiba kar sadece bizim evin oraya yağdı :)

...

elif,

hala bulamadım bi defter, sağa sola yazıyorum şimdi :)