bir yeni yıl prodüksiyonu ile daha karşınızdayız!



blogumuzun yıldızı badem hanımla muhteşem bir yılbaşı prodüksiyonu gerçekleştirdik.  kırmızı-yeşil gibi yılbaşı renklerinin hakim olduğu kostümü (kostüme gel! bildiğin basit bir kolye) hiç sorun çıkarmadan giydi, hadi dedim şu kırmızı minderin üzerine otur da bana poz ver, onu da yaptı, hoşuna bile gitti sanırım. bir süre sonra yorulup, "çekimden sonra gıdıma masaj, bi de günlük süt isterim haa!" diye yıldız kaprisleri yapmadı diyil ama olucak o kadar.. 




geçen yıl yeşil kurdeleli bir yılbaşı kartı hazırlamıştık kendisiyle, bu yıl daha feminen bir havamız var, fotoğraflara bir düzenleme yapabilirsem pek yakında badem özel yılbaşı albümünü flickr'da bulabilirsiniz. 

5 yorum:

serpil dedi ki...

Kolye muhteşem, olgun bir Badem havası hakim.
Çok tatlı çok güzel : )

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Aayy, o feminen hanfendinin patisini öperim, ben.
Çok zarif!
:))

neo dedi ki...

serpil,

beğendiğine sevindim, süper bir yaratıcılık örneği sayılmaz ama renkleri itibarıyla güzel oldu kolye. bi de bizimki çıkarmaya çalışmadı boynundan ki genelde sevmiyor boynuna bir şey takılmasını, o da beğendi sanırım :)

pek tatlı bugünlerde, bi munislik geldi üzerine, hep kucakta yatsın, hep kıçımın dibinde otursun :) yerimden kalkıyorum, peşimden geliyor odalara filan. seviyo beni galiba.

...

ekmekçi kız,

patisi öpülcek yaşa geldi tabiy, aslında komik bir kırmızı şapka yapayım, böyle "yılbaşı parti kedisi" konsepti mi olsa dedim başta ama sonra bu kolye daha iyi oldu sanki.

serpil dedi ki...

Benim kedicik te peşimde dolaşıyor, fekat hep yemek zamanlarında, tesadüf sanırsam : )

karga'nın günü dedi ki...

Valla bu Badem hanımı fena halde ısırık, mıncık ve sıkıştırma manyağı yapmak istiyorum. Çok fena dişlerim kaşındı. İyi ki bilgisayar ekranından içeri giremiyoruz.