"kırılma anları"


"...İlk başta tam olarak hissedemediğimiz kırılma anları var. Zamanla harap edici duygulara dönüşüyorlar. Yaralanmanın sıcaklığıyla ilk anda hissedilmeyen kurşunlar gibi. Böyle durumlarda “biraz zaman” her şeyi daha da beter ediyor. Bizi yere seren büyük sorunlar olmuyor hiçbir zaman. Bizi yere seren evdeki şekerin bitmesi oluyor, kaybolmuş bir kitap oluyor, kesilen elektrik oluyor." 

emrah serbes -yazının tamamı için tıklayın: mütevazı hakikatler 

resim, black noir filmlerini anımsatan üslubuyla dikkat çeken jack vettriano'dan "heartbreak hotel".

4 yorum:

endiseliperi dedi ki...

. çok hoş bir alıntı. bu alıntının da içinde olduğu daha geniş bir alıntıyı şuradan okumuştum:
http://www.afilifilintalar.com/afili-parcalar-madde-82-mutevazi-hakikatler

emrah serbes fena bir yazar değil, anladığım kadarıyla.

. eh, yerleşebildiniz mi yeni ofise?

öpüyorum, sevgiler.

neo dedi ki...

beğendiğine sevindim periciğim. ben de o yazıdan aldım, yazının linkini de koydum altına ama fark edilmiyor galiba?

emrah serbes, iyi bir yazar, iki polisiyesi ve öykülerinin olduğu "erken kaybedenleri" sen de seversin gibi geliyor.

ofise eh işte yerleştik sayılır, dün öğlene doğru bir uğradım, birkaç iş vardı, aşağıdaki börekçiden poğaça ve içine maydanozlu beyaz peynir konmuş simit aldım, pek lezizdiler :)

sen neler yaptın?

ben de öptüm, sevgiler çok.

endiseliperi dedi ki...

:)
biri bana, sen ne yaptın? diye sorunca paniğe kapılıyorum. ne yapmam gerekiyordu da yapmadım acaba, diye. pek mevzubahis edilesi şeyler yapmadım.
...
öyle ki biraz durdum yukarda, bir cümle insaf edip yardımıma gelir, beni şu rezil durumdan kurtarır, diye. ı-ıh.

kendimi bekliyorum. nefes almadan nasıl o kadar derin yerde duruyor aklım almıyor, buluşunca yaparız bir şeyler;)

öpücükler, sevgiler.

endiseliperi dedi ki...

aa, hayır, tıklamadım orayı. hayret yahu, ne aptallık etmişim. geçen gün de erhan bey'e yaptım aynı şeyi. çok dalgınım bu aralar, çoook.