“her aileye üç kedi şart!” NTE*


kedi bulma ve yerleştirme maceralarımız tüm hızıyla sürüyor. geçen haftanın kedisi kirloş patisini mi sürttü nedir, yine yuva arayan kedilerle karşınızdayım. bir arkadaşımın bahçesinde yaşayan duman’ın birbirinden şapşi 5 yavrusu olmuş, birinin talibi var, birine de bugün bulduk. geriye kaldı üç şapşi, görüyorsunuz, çok ama çok tatlılar :)


bi ara niyeti bozup badem’e kardeş alsam mı dedim ama malum huysuz ve tatlı bi kedi kendisi, şu ileri yaşlarında huzurunu kaçırmak, rahatını bozmak da istemedim. kedim olmasa iki yavruyu alırdım diye düşünüyorum, iki kedi aynı anda alınırsa travma yaşanmıyor pek, birbirlerini oyalıyorlar, hem evde iki kat neşe oluyor.


tabi başlangıç için bir tane de olur. belki sonra bir tane arkadaş alınır. sonra bi tane daha, derken hoşgeldiniz kedili kadının dünyasına :) şaka yapıyorum, kedili hayat isteyen birileri varsa aranızda, ya da isteyen birilerini tanıyorsanız, haberdar edersiniz belki şu minnoşlardan diye yazıyorum…
neolitik

the cat whisperer  :)

*NeoliTikHanım


NOT: aslında bu yazıyı dün gece yazdım ve yayınladım ama blogger'da yaşanan bir arıza yüzünden uçtu gitti. allahtan kaydetmiştim, tekrar yayınlıyorum, ilk seferinde görenler için tekrar olacak ama nabalım... bir de bu blogger'dan yıldım artık, wordpress'e taşınayım diyorum yavaş yavaş.. oraya da gelirsiniz diy mi? nerdeyse aynı adres sayılır: http://neolitikhanim.wordpress.com/

6 yorum:

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Neocum,
Yüzdeyüz haklısın! Ben de sinir oldum, son yazı önce kayboldu, sonra yorumsuz çıktı filan falan,...
Toplu olarak taşınmalı!

Adsız dedi ki...

gelmez olur muyuz?:)burda da severek takip ediyorduk, wordpress'e de geliriz, hem orası daha yakın:) hoşgeldiniz poğaçalarımızı, keklerimizi alıp gelelim mi?:)

ulker dedi ki...

gelme miyim hiç ? Yeter ki orada yorum yazabileyim.

Ülker

neo dedi ki...

ekmekçi kız,

taşınalım bence de, yumuşak bir geçiş olsun diye bi süre daha burayı da güncel tutayım, sonra direkt wordpress'te olurum diyorum, bakalım...

***

öykü defteri,

beklerim efenim. hele ki kek ve poğaçayla olursa :P

***

ülker,

yorumlar önce onaylıydı, öğrendim ayarları biraz, kaldırdım onaylama şartını. rahat rahat yazabilirsiniz.

karga'nın günü dedi ki...

Aaaaa worldpress mi? Tabii ki geliriz oraya gelmez miyiz hiç!!! İki kedi iyidir -tecrübeyle sabit- hatta üç kedi şahanedir. Herkese %1500 tavsiyem bol kedili bir hayat.

dikisdersi dedi ki...

bal bunlar bal ,harikalar