neo kuzeyde

efendim,
dun gece itibarıyla memleketime yani gunesin ucte batıp insanı depresyon dehlizlerine suruklemedigi topraklara dönmüş bulunuyorum -gerci burada da baska sebeplerle dunyanız kararıyor o ayrı-. is-guc yigilmasi arasinda hem geldigimi haber vereyim, hem de tadimlik bir seyler gireyim dedim. kuzey notlarimi daha genis olarak haftasonu yazma planlari yapiyorum, bakalim...

son bir haftadir, buraya yazarim diyerek geyik etleri mi denemedim, "polarbröd" tabir edilen kutup ekmekleri mi yemedim, kuzeylilerin yasam aliskanliklarini anliycam diye evlerin pencerelerinden mi bakmadim, "viking guzelligi diye bir sey var mı, yoksa efsane mi?" sorusunun pesinde metroda milleti mi kesmedim, esmerlerin kuzeyde buyuk iltifat gordugu iddiasının delillerini mi toplamadım, daha neler neler ;)


hepsi haftasonu bu sayfada!

neo
the acar stockholm muhabiri :)

6 yorum:

gülçin dedi ki...

neocum hoşgeldin :) ben de sana bir desmond yazısı ile merhaba demiş olayım :)

sevgiler

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Acar muhabirimizin "azzz sonnaaa" ilanatı ağzımın suyunu akıttı, sabırsızlıkla bekliyorum.
:))

endiseliperi dedi ki...

kim gelmiş, kimler gelmiş:) neo hanımcığım, hoşgeldiniz, gözlerimiz yollarda kaldı. yoksun ama ben, ola ki taa oralardan dayanamaz, bize haber uçurursun diye her gün uğradım sana. tadımlık yazın bile eğlenmeme yetti. hadi çabuk boşalt bavulları, geç bilgisayarın başına. keşke bir soba başında olsaydık da sen de sobanın başındaki kestaneleri bizi merakta bırakmanın hınzırlığı ile elindeki maşa ile yavaaaş yavaaaşşş çevirip, tane tane anlatsaydın:)

sevgiler, öpücükler.

Elif Derviş dedi ki...

hoşgeldin :)
kutup ekmepi mi??? o ne çekici isim öyle yahu :)) Resmi vardır inşallah?

Adsız dedi ki...

hoşgeldin neolitik hanımcım,
çok merak uyandıran bir post olmuş bu. heyecanla bekliyoruz:))

neo dedi ki...

gülcincim,

hoşbulduk. desmond yazını okudum, sen benden önce davrandın. yorumlarımı bilahare yazacagım senin sayfana.

sevgiler

***

ekmekci kız,

yazıyı koydum ama sanki fragmanı kendinden guzel filmler gibi yazının kendisi "azz sonra" ilanatı kadar renkli olamadı gibi geldi. fazla detaya mı girdim acaba diye endiselendim, bilemedim, bi bakın işte...

***

pericim,

ah pericim, oralardan sadece bir kez bakabildim internete, onda da ofise baglanıp acil bi sorunu çözmek gerekti. sayfaya yazılanları ancak cuma gunu gorebildim.

soba başı+kestane ortamı süper olurdu hakikaten, birgün bir sobanın başında bir araya geliriz belki kimbilir?

sevgiler, öpücükler benden de...

***

elif,

evet evet, paketin üstünde "polarbröd" yazıyor, şekil olarak bizim donercilerde iskenderin yanında verdikleri pidelere benziyor ama tat ve yumuşaklık olarak epey farklı. ecnebilerin hem tuzlu hem tatlı şeyleri olur ya, öyle bi sey. krem peynirle de recelle de iyi gidebiliyor. fotografını yarın koyacagım sayfaya..