yılın çam devireni, pot kırıcısı, patavatsızı, zevzeği neolitik hanım

haftasonu kalabalıklığıyla insanı serseme çeviren bir alışveriş merkezinde gezerken, eski işyerinden bir arkadaşa rastlanır. uzun zamandır görüşülmediğinden sarılınıp, öpüşülür. gerçi msn'den haberleşilmiştir zaman içinde, iş değişikliklerinden falan iki taraf da haberdardır, lakin neo'nun henüz bilmediği başka şeyler vardır.

arkadaş: aa neo ne haber?

neo: vay erol, iyidir valla, senden ne haber?

arkadaş: iyidir nolsun, buzdolabı bakıyoruz ("bakıyoruz" diyor ama yanında kimse yok o anda)

neo: aa biz de. bu arada tanıştıriyim firtina bey.

arkadaş: (biraz arkamızda, açık buzdolabı kapısının arkasından önce karnı, sonra kendi görünen hamile bir kadını göstererek) o zaman ben de tanıştırayım, selda.

kadının ağır hareket ettiğini görerek ona doğru seyirten cevval neo: aa ikinciyi mi yaptınız? (soruya bak soruya!)

selda: ee yok, benim birinci valla! ikinciyi de düşünmüyorum hiç!

"e nasıl yani erol'un bir kızı vardı, bu da olunca ikinci olucak işte" cin fikir hesaplamasıyla, "amanin bu erol'un karısı diyil ki -en azından benim tanıdığım karısı diyil, fena pot kırdık" düşünceleriyle yüzü şekilden şekile giren neo: ehü! e erolcugum, biz görüşmeyeli epey zaman oldu tabiy, ehehe!

hafif bozum olan ama bi yandan gülümsemesine mani olamayan erol: ehem öyle oldu neocugum.

devirdiği çamın altında debelenen, vaziyeti toparlayabilir miyim diye boşuna ümitlenen neo: ee doğuma da pek bir şey kalmamış. ne derler, "bir avazda" inşallah!

selda: ay ay, öyle demeyin, bi fena oluyorum. çok zor zaten bu hamilelik!

neo: ee peki o zaman, görüşürüz erolcugum, selda, çok memnun oldum tanıştığımıza.

selda: ben de (diyor ama yalan!)

ay insan msn'den felan yazmaz mı, işini gücünü yazıyosun, birtakım haberlerle ilgili bilgi istiyosun (erol gazeteci de) "neocugum bu arada ben boşandım, hatta bi daha evlendim, hatta bi çocuk daha yaptım, yakında geliyor haberin olsun" niye demiyorsun? ben bu erol'un kızını görmüştüm, iki yaşında falandı, karısını da bi kez uzaktan.. uzaktan gösterdiği hamile kadını o sandım, nerden bileyim. o gün bütün gün "çok fena pot kırdım, çam devirdim" diye dolaştım. kadıncağız kötü oldu ben öyle şaşkın şaşkın "aa ikinciyi mi yaptınız?" diye üstüne koşunca. salak kafam! çok memnun oldum" de mesela, ya da "dogum ne zaman", "nasıl gidiyor hamilelik" de! bi sürü alternatif var, o salak soru yerine. sanane ikinci mi beşinci mi? bak hatırlayınca yine fena oldum. öfff!

(gerci bi arkadasım "amaan üzülme, takılmamıştır kadın, onun derdi çocuğun sağlığıdır, hamile kadınlar başka şeyleri dert etmezler, kendimden biliyorum" diye içimi rahatlattı ama...


4 yorum:

şule dedi ki...

evet evet dert etme. inan kadincagiz buna takilmamistir. hatta senin saskinligina gulmustur bile :)

EKMEKÇİKIZ dedi ki...

Canım, neden patavatsız ya da zevzek olasın ki?
Haber verseymiş, hıh!
:)))

Adsız dedi ki...

O da ikinciyi yapiyorum ama yeni karimla filan gibi birsey soyleyememis mi? Ilk cocuk neci olacak ki? Potu kiran bence ikinci kere baba olacagini unutan kendisi. ;o)

elifsavas.com/blog

neo dedi ki...

şule,

ay ne biliyim, "kötü oldu" hissinden kurtulamıyorum bir türlü. gülmüştür sonradan diy mi? :)

...

ekmekci kız,

evet ya insan boyle onemli değişiklikleri etrafa haber salmalı ki bu saçmalıklar yaşanmasın :)

...

elif,

yok demedi, durumu o an anladığımı fark ettiginden herhalde. sağolun yorumlar için, içim rahatladı biraz...